понедељак, 5. децембар 2011.

МОЛИТВA МАЈКЕ ЗА СВОЈУ ДЕЦУ

Оче свети, Бесмртни, из кога излази сва доброта и благост, скришено Ти се молим за децу коју Си ми подарио да родим.

Сачувај их у Твојој милости и светости, да би се Твоје Име прослављало у њима.

Упути ме Твојом милошћу, како да их подигнем за слављење Твога Светог Имена, а на корист осталих људи.

Обдари ме потребним стрпљењем и снагом за то - О Господе, просвети разум моје деце Твојом Премудрошћу, да науче душом и мишљу да Тебе воле.

Усади у срца њихова стах и одвратност према сваком пороку, да би могли ићи правим путем без гресности.

Украси душе њихове чистотом, добротом, понизношћу марљивошћу, стрпљењем и сваком врлином.

Чувај усне њихове од свих клевета и лажи.

Благослови моју децу, да би могли напредовати у врлинама и светости и расти под Твојом заштитом, а у љубави поштених људи.

Нека би њихови Анђели чувари били са њима и чували их у младости од варљивих помисли, злих и грешних кушања овога света и од замки нечистих духова.

А кад моја деца погреше пред Тобом, не орени Своје Лице од њих, него, према твоме великом Милосрђу буди милостив и њима, јер Ти си једини који чистиш људе од сваког греха.

Награди моју децу свим земаљским добрима и свим што им је потребно за спасење.

Сaчувај их од разјарености, гнева, несреће, зла и мука кроз све дане живота њиховог.

О, Добри Господе, ја Ти се молим, награди и мене радошћу и весељем од моје деце.

Сачувај ме у честитости и праведности да са својом децом могу стати пред Тебе у дан Страшног Суда Твога, и да Ти без стаха кажем: Ево ме Господе, са децом коју си ми дао, да заједно са њима величам Твоје најсветије Име Оца и Сина и Светога Духа, све док траје овог света АМИН.

Боже, Творче свих ствари!

Додајући милости милост, Ти си ме учинио достојном да будем мајка породице; благост Твоја подарила ми је децу, и ја се усуђујем да кажем: они су Твоја деца! Јер си им Ти даровао живот, оживео их бесмртном душом, препородио их крштењем за живот, који је у складу са Твојом вољом, усвојио си их и примио у недра Своје Цркве.

Господе! Сачувај их у благодатном стању до краја живота, удостој их да буду причасници тајни Твог завета.

Осветљуј их Твојом истином.

Нека је свето у њима и кроз њих свето Име Твоје!

Пошаљи ми Твоју благодатну помоћ у њиховом васпитању за славу Имена Твог и за корист ближњих!

Даруј ми за то начине, стрпљење и снагу!

Научи ме да усадим у њихово срце корен истинске мудрости - Твој страх!

Озари их светлошћу Твоје премудрости, која управља космосом!

Да Те заволе свом душом и мишљу својом.

Да се приљубе уз Тебе свим срцем и целог свог живота да се плаше речи Твојих!

Даруј ми разум да их уверим да се истински живот састоји од поштовања Твојих заповести.

Да рад, који се учвршћује побожношћу, пружа у овом животу оно што им треба, а у вечности, неизречено блаженство.

Откриј им разумевање Твог закона!

Нека до краја својих дана раде у осећању Твоје свудаприсутности!

Усади у њихово срце презир и гнушање према сваком безакоњу.

Нека буду непорочни на путевима Твојим.

Да имају на уму увек да си Ти, Свеблаги Боже, Ревнитељ закона и правде Твоје.

Сачувај их у целомудрености и страхопоштовању према имену Твом!

Да не срамоте Цркву Твоју својим понашањем, него да живе по њеним упутствима!

Дај им полета у жељи за корисним учењем и учини их способним за свако добро дело!

Да стекну праву представу о оним предметима, чији су подаци неопходни за њихов положај; да се просветле знањима благотворним за људски род.

Господе! Умудри ме да утиснем неизбрисивим цртама у уму и срцу моје деце мудрост да беже од пријатељства са онима који не знају за Твој страх, да им усадим мудрост за одлучно удаљавање од сваког савеза са безаконицима.

Да не слушају покварене разговоре.

Да не слушају лакомислене људе.

Да их не сврате са Твога пута ружни примери.

Да се не саблазне тиме што је понекад пут безаконика успешан у овом свету.

Оче Небески!

Даруј ми благодат да свестрано пазим да не саблазним децу своју мојим поступцима, већ, стално имајући у виду њихово понашање, да их одвраћам од заблуда, исправљам њихове грешке, обуздавам њихову тврдоглавост и самовољу.

Да се уздржавају од тежњи ка сујети и лакомислености.

Да се не заносе безумним помислима.

Да не иду за својим срцем.

Да се не погорде у својим помишљањима.

Да не забораве Тебе и Твој закон.

Да безакоње не уништи њихов ум и здравље.

Да греси не ослабе њихове душевне и телесне снаге.

Судијо праведни, који кажњаваш децу за грехе родитеља до трећег и четвртог колена, одврати такву одмазду од деце моје; не кажњавај их за моје грехе, већ их покропи росом благодати Твоје, да напредују у врлини и светости, да узрасту у благонаклоности Твојој и у љубави благочестивих људи.

Оче штедрости и сваког милосрђа!

По родитељском осећању ја бих желела својој деци свако изобиље земаљских блага, желела бих им благослов од росе небеске и од земаљског ђубрива, али нека буде с њима света воља Твоја!

Уреди њихову судбину по Твојој благонаклоности:

Не лиши их у животу насушног хлеба.

Пошаљи им све неопходно време за стицање блажене вечности.

Буди милостив према њима, кад сагреше пред Тобом.

Не окривљуј их за грехе младости и незнања.

Учини њихова срца скрушеним кад се буду противили руководству Твоје благости.

Казни их и милуј, упућујући их на пут, благоугодан Теби, али их не одбаци од лица Свога!

Прихвати са благонаклоношћу њихове молитве, даруј им успех у сваком добром делу.

Не одврати лица Свог од њих у дане њихове жалости, да их не снађу искушења која премашују њихове снаге.

Осени их Својом милошћу, нека иде Твој анђео с њима и сачува их од сваке несреће и злог пута.

Свеблаги Боже!

Учини ме мајком која се весели због деце своје, да она буду моја срећа у све дане живота мог и ослонац мој у мојој старости.

Удостој ме, мене која се уздајем у Твоје милосрђе, да станем с њима на страшном суду Твом и да са недостојном одважношћу кажем: ево мене и деце моје коју си ми Ти дао, Господе!

Да заједно с њима, прослављајући неизречену благост и Твоју вечну љубав, хвалим пресвето Име Твоје, Оче, Сине и Душе Свети, у векове векова. Амин.



http://agioritikesmnimes.pblogs.gr/files/f/254221-03.bmp

Молитва